julen är ju förknippad med ett mörker som lyses upp av juleljus, på vissa platser mer än andra. Här hemma tampas jag (Magnus går med the flow) med bristen av kontakter (vi renoverar ju), brist på fönsterbrädor (för förra ägaren tyckte det var skrutt tydligen)....men har nu fått till det.
Stjärnor, stakar och änglar pyntar hemmet.
Vi överdriver inte heller, och sticker inte ut, enligt vissa ganska Svensson eller kanske tom boring, men vill man så kan man ju pynta såhär, ett hus inte långt ifrån vårt ljuva hem
http://www.justlikemysoul.com/archives/1807
eller för dem som inte är ett dugg oroliga för vad grannen säger eller vad elnotan säger kan man ju göra såhär
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=323955&d=1291752194
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar